För alla sätt att sakna dig på är ett för mycket.



Sekunder bli minuter
minuter blir timmar,
tiden går om sig
själv.

Det vi hade finns
inte kvar
och det vi har känns
inte rätt.
Jag saknar dig.

Tiden fortsätter rinna
och man hinner
inte riktigt reagera
allt flyger bara
iväg.
Tiden räcker inte
riktigt till.


Drömmar går i uppfyllelse
önskningar krossas
hjärtan står på spel
Snälla, behåll mitt helt,
jag vill inte längre leka
leken med dig.


Tillit är inget man får
tillit är något man förtjänar
Och du har bara inte
förtjänat det.


En människa slits itu,
vägar korsas och allt
går fel.
Förlåt, jag vill inte
längre ha dig i mitt liv.


Sårad ensam rädd
övergiven skygg
sliten itu
Testa att leva
mitt liv i en dag
och du kommer skrika
på hjälp.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (pu)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0