vilken färg har själen älskling?



Sök, sök & sök
Jag kan söka hur mycket jag vill
det finns ändå ingen som du

Ärret på din hand, ärret på min arm
Ärr från livet.
Ärr från smärta & sorg, ärr från glädje & lycka

Du har levt, jag har levt
Jag vet att vi båda bär på ett förflutet
Någonting mörkt & svart, någonting ljust & vitt

Vi är mer lika än du tror, men ändå så olika

Du ger mig tröst även om jag inte gråter eller visar mig svag
Jag tror att du kan se, se skillnaden på lycka & sorg genom mina ögon

Jag vill öppna mitt hjärta
sjunga, skrika och gråta ut min historia, mitt liv
som en viskning i ditt öra

Jag vill höra ditt liv, som en melodi
Jag vill ge dig min tillit

Vi båda älskar att prata
men jag tror att vi båda undviker prat om vårt djupaste

Jag skulle lyssna om du ville berätta någonting jobbigt, någonting svårt
Jag skulle låsa upp mitt hjärta för dig. Jag skulle till och med gråta i din famn

Du är min vän, en av få

Du förstår nog min syn på livet, min syn på människor
Du betyder mycket för mig
som det är meningen att en vän ska

Även om du försvinner, lämnar mig,
så finns du för alltid i mitt hjärta.
Jag älskar dig jennifer ♥

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (pu)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0