And you tell her that the only way her heart will mend is when she learns to love again

Jag öppnar upp mitt hjärta just nu, jag klipper av navelsträngen på vissa minnen så att dom slipper hemsöka mig. Så dom slipper komma på natten smygandes innanför täcket. Jag vill slippa rysningarna och ilningarna jag brukar få. Jag går igenom allt i mitt huvud, var tappade jag tron på kärleken? Jag rev upp bland det största såret jag haft, för jag trodde att det skulle hjälpa mig tillbaka till den person jag var som inte spelade spel. Jag tänkte att ifall jag hittar den sidan så kan jag sluta spela - för jag vill inte vinna över dig. Jag vill bara ha dig




arkivbild


Kommentarer
Postat av: ylwawiie

huuhu! vad roligt att jag är länkad där --> :)

2011-04-17 @ 21:39:38
URL: http://smurfsnopp.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (pu)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0