Like a fool, I trusted you. Still I'm hopelessly in love



"Kastar sten mot solen för jag hatar den"

Vårsolen tar kål på mig, för nu känns det som jag måste ta tag i mig själv. Alla säger att det blir bättre men jag vet vad som är sant, och det är att
det är vad man gör det till. Men det är svårt att göra något bra av något som nu är borta för längesen. Vissa säger att "ungdomarna nu för tiden" inte vet vad kärlek är. Men vad vet ni? Ni som tar allt förgivet. Jag vill leva i nuet, jag vill leva varje dag annorlunda men mest av allt så vill jag att du ska vara en del av varje dag som går. Och när ni säger att det finns miljoner andra därute, så har ni inte en aning om vad kärlek egentligen är, för när man älskar en person så bara vet man det och jag visste att det var du.

Så tvinga mig inte att välja bland alla miljoner när det bara finns en



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (pu)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0