I've got this habit that I can not break

En längtan jag har är att kunna säga med full sanning i mina ord "I´ve found the one" eller "He´s the one" eller "He´s the right one". Eller ännu bättre "I´ve finally found what I was looking for..."

Det är drömmen som jag hoppas ska bli till verklighet om inte en alltför lång evighet. Fast, med tankarna på andra sidan... så har jag redan hittat den rätte. Tror jag. Åtminstone har jag hittat den rätte jag vill lära känna in på djupet, ner i de mörkaste rummen.

Jag vill få känna att han är min och ingen annans. Jag vill få älska honom ifred, och få bli älskad tillbaka. Jag vill känna att jag är perfekt för honom precis som jag är. Få honom att inse hur underbar och perfekt han är för mig. Få honom att inse att han är betydelsefull, betydelsefull på riktigt. Få honom att verkligen förstå att han förgyller all min tid och gör mig levande.

Jag vill visa honom vad kärlek är och hur stort det kan vara.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (pu)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0