Jag vet vilken dy hon varit i


Du är inte som jag och jag är inte som du. Vi skiljer oss i allt, men det pratar vi inte om nu. Det var länge sedan vi gled isär. Men ändå, så enträget försöker vi hålla ihop det här. Det var fel från början, har aldrig varit bra. Vi gjorde så mycket, men det var mycket mer vi inte sa. Vi kastar skuggor på varandra, hamnar i dunkel bägge två. Jo, visst är det sorgligt hur vi griper tag i alla andra och väntar på att den andre av oss ska gå. Men jag ser en saknad i din blick. Jag känner igen den så väl. Du saknar broar som bär och någon som säger att du kan ta dig igenom det här. Och när våra blickar möts försöker jag säga att du är allt jag har. Du krossade mitt hjärta, men jag älskar dig med de bitar jag har kvar.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (pu)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0