Men baby jag är din, tills du inte längre orkar vara min.

"Jag har sumpat alla chanser jag fått, har blivit erbjuden vidöppna mål men aldrig kommit till skott. Jag vet att andra har det dubbelt så hårt men jag älskar att beklaga mig, kan aldrig vara nöjd över nått. Jag är en obotlig pessimist, det är inte lätt att hålla drömmar vid liv när man lider utav sömnbrist. Du kommer aldrig få en lugn stund. Det är samma sak varje natt samma bomb fight med John Blund. Jag borde återgå till Lena på psyk, men jag brukar skjuta på det tills jag får mig ett bryt å jag inte längre kan gå ut från min lägenhet. Jag liksom fastnar mellan mardröm och verklighet. Å fan vet, om det nånsin kommer bli okej, för jag har väntat hela livet på å få ett break. Så fan vet, om du inte borde ge dig av. För du har ingenting å tjäna på en sån som jag"

Roffe Ruff - Jag är din

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (pu)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0